Goede Vrijdag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Mariella Giljam - WaarBenJij.nu Goede Vrijdag - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Mariella Giljam - WaarBenJij.nu

Goede Vrijdag

Door: Mariëlla

Blijf op de hoogte en volg Mariella

06 April 2012 | Spanje, Málaga

Vandaag is het goede vrijdag. Deze dag is betreft de processies de meest bijzondere dag. Wanneer een optocht door de straat loopt wordt verwacht dat het publiek stil is. Erg indrukwekkend. Ik wilde dus ook heel graag vandaag een processie gaan bekijken. Gisterenmiddag alleen maar een kleine gezien, dus ik was blij dat ik vandaag een grote bijzondere processie heb gezien. Foto's komen op Facebook en een paar op bluetheworld.blogspot.com

Erg bijzonder dat deze mensen allemaal boete doen. Dit kunnen kleine, voor ons onbelangrijke, dingen zijn, maar ook grote misdaden. Ook bijzonder dag sommige mensen geen masker dragen en dus hun gezicht willen laten zien. Dat is voor deze mensen een hele grote stap. Mensen herkennen je en weten dat je iets "fouts" heb gedaan. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik vind dit erg bijzonder en indrukwekkend.

Ik had al iets over Semana Santa gezien op tv en daarom wilde ik ook heel graag in april naar Andalusië. Ik ben blij dat ik dit in het echt heb gezien.

Gisteren heerlijke tapas gezeten en vanavond lasagne eten met huisgenoten en verder rustig aan. Morgen shoppen met vriendinnen en zondag hopelijk van de zon genieten.

Tot snel

Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Taalreis Malaga

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2012

The end..

23 April 2012

Het grote avontuur

16 April 2012

La fin de semana pasado

12 April 2012

Hola Marruecos

06 April 2012

Goede Vrijdag
Mariella

Actief sinds 23 Maart 2012
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 5961

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 28 April 2012

Taalreis Malaga

Landen bezocht: