Het grote avontuur - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Mariella Giljam - WaarBenJij.nu Het grote avontuur - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Mariella Giljam - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur

Door: Mariëlla

Blijf op de hoogte en volg Mariella

23 April 2012 | Spanje, Málaga

Zowaar is ook mijn laatste weekend in het (nu wel) zonnige Zuid-Spanje verstreken. Maar ik moet zeggen dat we dit laatste weekend goed hebben benut. Zo heb ik Sevilla en Nerja bezocht met de auto en vier vriendinnetjes.

Maar eerst de rest van de week nog even naar boven halen. Al is er deze week niet zoveel bijzonders gebeurd. De hele week les gehad in A2-1 wat erg leuk was, omdat het allemaal nieuwe grammatica was. Daarnaast deze week nog drie groepslessen gevolgd. Helaas was flamenco niet zo een succes met mijn a-ritmisch gevoel en twee linker benen. (Ja zo voelt het echt) Steps en Body Combat waren al meer mijn ding al ging ik vaak nog links en de hele groep rechts. Maar goed ik ben lekker in beweging. Het bevalt erg goed en ik denk dat ik Nederland ook weer ga beginnen met groepslessen. Verder vrijdag een kleine test gehad, maar deze niet gehaald. Dus mijn laatste week blijf ik A2-1 doen, wat ik eigenlijk niet zo erg vind. Ik heb in ieder geval A1 afgerond en ik kan me nu verbeteren in A2-1. Het heeft ook niet zoveel zin om de laatste week nog allemaal nieuwe dingen te leren.

En toen was het vrijdag.. We waren de hele week al bezig met een tripje plannen naar Sevilla van vrijdag op zaterdag. Uiteindelijk had Mariska een prima hostel gevonden midden in de stad en moest alleen het vervoer nog geregeld worden. Dit zou waarschijnlijk een auto huren worden. Nog wat gedoe en geregel op vrijdag nog geen auto en zijn we op de bonnefooi naar het treinstation gegaan. Daar zijn auto's om te huren en bussen en treinen naar Sevilla, dus er zou toch iets moeten lukken. Uiteindelijk na veel gedoe een auto gehuurd en Madelon was onze perfecte chauffeuse (en tevens onze reisleidster! Bedankt!). Sevilla was echt prachtig en ik ben echt verliefd op deze stad geworden. Ik kom hier zeker nog eens terug en dan neem ik Paul (ja Paul!) mee om deze mooi stad te laten zien. (Bekeken: Plaza de España,kathedraal van Sevilla en Metropol Parasol)

Omdat we de auto tot zondagavond hadden zijn we op zondagochtend vertrokken richting Nerja en hebben we hier de grotten van Nerja (Cuevas de Nerja) bezocht. Deze zijn zeker de moeite waard om te bezoeken. Daarna zijn we lekker naar het strand gegaan.

Verder hebben we voor deze week ook een erg druk schema gepland staan. Er zijn nog wat dingetjes die we moéten doen, dus ik ga op en top genieten van mijn laatste week in het fijne zonnige Andalusië.

Foto's komen wederom op Facebook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Málaga

Taalreis Malaga

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2012

The end..

23 April 2012

Het grote avontuur

16 April 2012

La fin de semana pasado

12 April 2012

Hola Marruecos

06 April 2012

Goede Vrijdag
Mariella

Actief sinds 23 Maart 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 5965

Voorgaande reizen:

01 April 2012 - 28 April 2012

Taalreis Malaga

Landen bezocht: